Faqs

FAQs

  • Hvor bliver min levering af?

    Hvis du har bestilt inden 16:00, modtager du en SMS fra GLS så snart de har afhentet ordren på vores lager. Du modtager ligeledes et tracking-link fra Oelbong.dk til sporing af din ordre. Disse informationer modtager du som regel efter kl. 16.00.

    Med en leveringssikkerhed på 98%, som er landet højeste, leverer GLS dag-til-dag såfremt ordren er bestilt mellem mandag og torsdag. Bor du i eller omkring Danmarks 100 største byer, leverer GLS også i pakkeshops om lørdagen. Du kan derfor bestille en ordre om fredagen frem til kl 16.00, og stadig forvente at modtage din pakke om lørdagen. Lørdagsleveringer kan i enkelte tilfælde også afhænge af om den enkelte pakkeshop har bemanding til modtagelse af pakker om lørdagen. Vi anbefaler derfor at du retter kontakt til den lokale pakkeshop ifbm. bestilling.

    Ved pakkelevering kan der ske forsinkelser, da GLS leverer med kørende transport. Der kan forekomme trafik, uheld, fejlscanninger mv. der kan medføre forsinkelser.

    Har du endnu ikke modtaget en SMS fra GLS eller en E-mail fra Oelbong.dk indenfor 2 hverdage er du velkommen til at skrive til info@oelbong.dk. Husk at skriv hvilken ordre henvendelsen drejer sig om og hvad problematikken er, så skal vi nok hjælpe dig.

  • Kan jeg tracke min pakke?

    Ja, det kan du i hvert fald. Så snart at pakken er blevet afhentet af GLS, modtager du en SMS fra GLS og en E-mail fra Oelbong.dk med et 12-cifret pakkenummer. Dette pakkenummer kan du bruge til at tracke din pakke på www.GLS.dk.

  • Hvorfor har jeg kun modtaget en del af min levering?

    Tjek om du kan have fået flere tracking-links fra GLS. Ofte bliver visse varer sendt for sig selv. Dette gælder eksempelvis vores Viking Ølbong 100 cm, da disse sendes separat i et rør. Pakker kan ikke sættes sammen til én da dette er i strid med GLS’ regler.

    Der kan være dele af din levering der midlertidigt ikke er på lager, derfor bliver disse varer først eftersendt. Såfremt dette er tilfældet, fremsender vi en mail hvor der fremgår at en vare er forsinket. Tjek dit spamfilter for denne mail.

    Skulle du ikke have modtaget et ekstra trackinglink eller en mail om forsinket vare, så kontakt os gerne på info@oelbong.dk så ser vi nærmere på sagen og finder en løsning.

  • Hvordan returnerer jeg min vare?

    Såfremt du ønsker at benytte dig af din returret, er du velkommen til at sende din vare retur, såfremt den fremstår af samme stand som du modtog den. Det vil sige at den ikke må være taget i brug.

    For at returnere din vare, send os en mail på info@oelbong.dk hvor dit ordrenummer fremgår og hvilke varer du ønsker at returnere.

    Såfremt du ønsker at rekvirere en returlabel fra os, skal dette fremgå af din e-mail. Denne returlabel koster 60 kr. som betales via vores MobilePay til nummeret 90980.

    Så snart vi har modtaget kvitteringen på din betaling, fremsender vi et returlabel til dig på mail, som du kan påsætte på din pakke og derefter indlevere denne i din nærmeste GLS-pakkeshop.

    Ønsker du at bruge din egen pakkelabel, kan dette rekvireres i en pakkeshop. Pakken skal sendes til følgende adresse:

    Oelbong.dk ApS
    Springbjergvej 16
    7183 Randbøl

    VIGTIGT!:

    I pakken skal der tydeligt fremgå hvilket ordrenummer den returnerede vare stammer fra. Dette kan gøres ved at benytte vores fortrydelsesformular.

  • Min vare er defekt, hvad gør jeg?

    Hvis du har modtaget en defekt vare, skal du sende en mail til info@oelbong.dk. Her skal der tydeligt fremgå:

      Hvilket ordrenummer det drejer sig om
    • Hvilken vare der er defekt
    • Hvad der er galt med varen
    • Billeder af al emballage som varen kom i, GLS-label samt den defekte vare.

    Så snart vi har modtaget din mail, ser vi nærmere på om der er tale om en transportskade eller en defekt. Såfremt defekten er en følge af forkert brug, erstatter vi ikke varen.